dimarts, 7 de juliol del 2015

Bar Restaurant Adela (Barcelona)



No acostumo a repetir crítiques de restaurants, però crec que aquesta ocasió s'ho val. Molts mesos després d'haver publicat el meu primer comentari sobre aquest bar-restaurant del Clot, vaig rebre un email de la filla dels propietaris en què em donava les gràcies pel que havia escrit i em convidava a tornar-hi.

Finalment un dia que era a prop hi vaig tornar amb la idea de passar desapercebut. Però vet aquí que la senyora de seguida em va reconèixer i em va donar la benvinguda, tot ensenyant-me el quadre que tenen a la paret amb la crítica exposada.


En aquesta ocasió vaig triar de primer uns macarrons gratinats que van superar totes les meves expectatives. Precisament els macarrons no els demano mai enlloc, perquè em solen decepcionar en comparació amb els casolans que fan la meva dona i la meva sogra. Però aquests eren boníssims. El plat era descomunal i no en vaig deixar ni una engruna.


Portaven carn, tomàquet, beixamel, pebrot, una punta de picant i un formatge de gratinar molt bo que li acabava de donar el toc definitiu. Insuperables.


De segon hi tornava a haver guatlles, que l'altre cop vaig trobar delicioses, i també galtes, que són un dels meus plats favorits, però finalment vaig triar fetge de be, que és una de les coses que no acostumo a menjar a casa i que també m'agrada molt. També estava molt bo, tot i que cal criticar el fet que les patates que ho acompanyaven fossin congelades. Tant per tant, hauria preferit unes xips...



Finalment de postre vaig prendre flam amb nata. Més aviat un pudding monumental. I per fer honor a tot això un vi negre dolcet i fresc que entrava molt bé, i un cafè d'aquells que costa de trobar.


RELACIÓ QUALITAT PREU 8/10

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada