dimarts, 1 de desembre del 2015

Inthira Thakhek (Thakhek, Khammouane)


L'hotel Inthira de Thae Khaek te un servei de restaurant molt bo. Fan cuina laosiana, tailandesa i europea, amb una carta amplia i variada.  
 
 
El lloc, molt cèntric, és agradable, com ho és de fet l'hotel en si, amb una estètica cuidada que invita a entrar-hi.
 
Vaig sopar-hi un plat típic de la cuina tailandesa que anomenen "Morning Glory". De fet son uns vegetals concrets, l'espinac d'aigua, o Ipomoea aquatica, saltejats amb all i bitxo. De bitxos, en un plat relativament petit, n'hi havia set. Suficients per treure foc per la boca. Però tot i així era molt, molt bo i de fet altres cops que he provat el mateix plat menys picant, no resulta ni la meitat de bo. Com a curiositat diré que amb tant de bitxo pel mig, em vaig menjar els alls com si fossin ametlles...
 
This photo of Inthira Thakhek is courtesy of TripAdvisor
 
Tinc el costum de demanar la beguda desprès que m'hagin portat el menjar, i així eviti que s'escalfi abans d'hora. En aquest cas, però, vaig cometre l'error de provar el plat abans de tenir la beguda, i no tenia amb què apagar el foc.
 
Val a dir, a més, que si bé el cuiner és excel·lent, els cambrers estan lleugerament empanats, són d'aquells que un cop que t'han servir, no acostumen a tornar-te a mirar, ni a preguntar, no fos cas que necessitessis alguna cosa més...
 
Com que tenia més gana vaig demanar també un arròs fregit amb carn de bou, que estava simplement correcte.
 
Els dos plats amb una Beerlao de mig litre, em van costar 80.000 kips, al canvi uns 9 euros.

RELACIÓ QUALITAT7PREU 8/10

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada