dimarts, 28 de gener del 2014

Zorba The Buddha (Agra)




El  Zorba The Buda és un restaurant d'Agra que es troba situat en una zona comercial però lluny de la part més monumental de la ciutat.



Photos of Zorba the Buddha, Agra

This photo of Zorba the Buddha is courtesy of TripAdvisor

Quan hi vam arribar no hi havia ningú dinant. Érem els primers, o, potser, els únics...


A la carta hi posava els ingredients de cada plat i així de seguida vam veure que tot tenia molt bon aspecte.






Vam demanar unes verduretes cuites amb iogurt, fruits secs i raïm; un arròs, i un altre plat i tres nans diferents.





Tot estava boníssim. A mi em va fer tot l’efecte que es tractava de cuina de creació inspirada en la cuina tradicional índia però adaptada per l’imaginació del cuiner. 




Tots tres plats eren deliciosos. Ens va costar decidir quin dels tres era millor, però al final vam votar a favor dels.. nans! Que eren com coques d’anís farcides d’espinacs, formatge i verdures respectivament. Impressionant!




I els postres no podien ser menys, és clar! Jo em vaig demanar un gelat cobert amb crema de llimona fresca i gingebre, que em va posar la pell de gallina. Tot plegat amb tres postres ens va costar 12 euros! 

RELACIÓ QUALITAT/PREU 9/10

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada