dimecres, 29 de gener del 2014

La Locanda di Nonna Flo (Sant Feliu de Guíxols)


La meva pretensió era dinar al Amura que és un opció segura que ja he provat altres vegades, però com que estava tancat, no sé si per descans setmanal, per temporada o per sempre, vaig acabar al restaurant italià del costat.


Allà fan un menú per tretze euros, sense beguda ni cafè, que amb aquests afagits acaba sortint per disset, que dona a triar entre tres o quatre primers i tres o quatre segons.

De primer vaig menjar uns macarrons amb salmó. Molta crema de llet d'aquella que embafa tant i uns macarrons "al dente", d'aquells que no acabas mai de saber si estan realment prou cuits però al gust italià o és que els han tret abans d'hora i realment els hi falta una bollida. Un plat decebedor.

De segon un bacallà congelat al forn amb cloïses i musclos, fet amb poca gràcia i un puntet massa cru per al meu gust. Un plat sense història.

I de postres una panacotta amb xarop de xocolata que probablement fos el menys criticable del dinar.

El cafè, a 1'60 euros, correcte però decebedor per ser un italià.

En sortir em van venir ganes de dir-li allò de: "Abraci'm!... perquè no ens veurem mai més vostè i jo"

REACIÓ QUALITAT PREU 4/10


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada