diumenge, 18 de maig del 2014

La Paladar del Son (Barcelona)



Fa anys que passo per davant de La Paladar del Son i mai m'havia decidit a entrar-hi. Em feia la impressió que havia de ser un d'aquests restaurants per a jovent poc exigent que tan proliferen a Gràcia.


Finalment, però vaig decidir aturar-me a donar un cop d'ull a la carta i el que vaig llegir en va semblar molt "real", autèntics plats de la cuina cubana, que no és massa destacable, en comparació amb d'altres tradicions gastronòmiques, però que fa la seva funció i de tant en tant pot venir molt de gust.


L'interior del restaurant està decorat amb encert. I als vidres hi ha dibuixos de temàtica caribenya.



De primer vam compartir una senzilla amanida d'alvocat,



De segon, una opció molt recomenable són els plats combinats, amb carn i dos tipus de guarnició.

Vam prendre un pollastre fregit amb mariquitas (platan fregit) i congrí (arròs amb frijoles lleugerament especiat)

I carn de porc al forn amb congrí i yuca, feta a la manera típica de cuba, amb una mica d'all, julibert i oli.



Tot estava deliciós i molt bé de preu. Amb beguda i sense postres ens va costar 30 euros els dos, un divendres a la nit!

Com que em vaig quedar amb ganes de provar la ropa vieja, hi tornaré.

RELACIÓ QUALITAT PREU 9/10

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada