divendres, 28 de març del 2014

Fonda Comercio (Badarán)


La Fonda Comercio de Badarán m'ha fet donar moltes voltes. Des que la vaig descobrir que no he deixat d'anar-hi a dinar sempre que m'ha estat possible, encara que a vegades l'excusa de la proximitat hagi estat, exactament això, una excusa.


L'eslogan de Badarán parla de "Buen vino, buen chorizo y buen pan". Estem a la Rioja, o sigui que lo del vi esta fora de tot dubte. Lo del xorisso també està més que comprovat. Pel que fa al pa, però, ja no hi estic tan d'acord. En general els pans d'aquelles terres em semblen ensopits i poc gustosos.


Però per sort a la Fonda Comercio hi ha moltes altres coses, començant pels pebrots guisats que són un autèntic vici. La Manoli, que qui s'encarrega del tema, els cuina amb una gràcia especial, i costa deixar de menjar-ne. De fet he arribat a repetir, tot i que les raccions són abundants.


També valen molt la pena els guisats de mongetes, amb el corresponent xorisso. Per veure "cosechero" que també es pot comprar i endur-se a casa, tot i que el viatge fins a Barcelona no l'acostuma a afavorir gens.

 

I el millor de tot: el xai al forn. Un prodigi de la naturalesa. Malauradament, però, no n'hi ha tots els dies, i el solen reservar per als caps de setmana. Els dies de cada dia hi ha un menú a 10 euros sense beguda molt correcte.

RELACIÓ QUALITAT PREU 9/10

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada