dilluns, 17 de febrer del 2014

Sabai Sabai (Yangon)


El Sabai Sabai és un restaurant tailandès de Yangon, la capital de Myanmar, l’antiga Birmània. Es tracta d’un local d’una certa categoria, però amb uns preus molt econòmics en comparació amb Europa. 

 Photos of Sabai Sabai, Yangon (Rangoon)
This photo of Sabai Sabai is courtesy of TripAdvisor

La carta té fotos de tots els plats i tot té una pinta magnífica. Hi ha dotzenes i dotzenes de plats diferents. La primera vegada que hi vam anar a dinar vam  demanar verdures estofades, gambes amb pebre negre i fideus amb gambes. Tot era magnífic i abundant. Deliciós! 

 
 
El que més ens va agradar van ser les gambes al pebre negre que picaven força i els fideus amb gambes que portaven cacauet en pols i moltes altres coses.


A l’hora dels postres ens han servir com a compliment una mena de llet de coco calenta amb fruites a dins que estava excel·lent.



Vaig preguntar si tenien cafè i em van portat una “carta de cafès”. Vaig poder prendre un expresso!

Al cap d’uns dies hi vam tornar, aquest cop a sopar. Vam demanar una sopa amb llet de coco, un pollastre amb fideus i cacauets...
 

i uns rotllets de verdures.   
 

A més jo vaig demanar també  el que pensava que era porc rostit i que va resultar ser fetge.
 

Estava boníssim!

 RELACIÓ QUALITAT PREU 9/10

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada