dissabte, 1 de febrer del 2014

Buffet "La Gaya" (Deltebre)


Al buffet "La Gaya" hi vaig arribar un diumenge a l'hora de dinar després d'haver-me perdut pel Delta buscant el restaurant Paca.

Em va cridar l'atenció la quantitat espectacular de vehicles que hi havia a l'aparcament, i vaig pensar que si hi havia tanta gent, no podia ser ni molt dolent ni massa car.


D'entrada em va sorprendre el preu: 18 euros -això sí, sense beguda ni Iva- per a un buffet lliure de marisc. I un cop posats en feina em va meravellar l'oferta tan variada que hi havia.

Desde fideuà i arrossos de tota mena, fins a guisats de peix, passant per amanides variades.

També hi ha peixos i carns, però el rei del bufet són els animals "amb gavardina", llagostins, gambes i centollos, els calamars i xipirons, i els musclos que són especialment bons.

Cal dir, a més, que tot plegat està cuinat amb gràcia.

En definitiva una sorpresa més que agradable, a un preu sense competència.

RELACIÓ QUALITAT PREU 7/10

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada